Pembekal Serunding Kampung Laut

Pembekal Serunding Kampung Laut – HajiWan

Ada sesiapa yang berminat untuk mencuba serunding Kampung Laut daripada HajiWan dan pada masa yang sama ingin menjana side income? HajiWan sebagai pengusaha dan pembekal serunding Kampung Laut ada membuka peluang kepada tuan puan yang berminat untuk menjadi pemborong.

Kenapa Serunding HajiWan dikenali sebagai serunding Kampung Laut dan apa keistimewaan yang tuan puan akan dapat sekiranya menjadi pemborong dan pembekal serunding Kampung Laut? Admin HajiWan amat berbesar hati untuk berkongsi tentang serunding ini. Mari teruskan membaca kupasan ini.

Mari Kenali Asal-Usul Serunding Kampung Laut

Pada asalnya, serunding Kampung Laut ini berasal daripada Kampung Laut, Tumpat, Kelantan, di mana Kampung Laut ini terkenal sebagai tempat pengeluar serunding terbesar. Bahan yang digunakan dalam serunding ini mengandungi protein tinggi seperti ikan, ayam, dan daging.

Baca tentang asal usul serunding di artikel ini.

Serunding Kampung Laut daripada HajiWan ini merupakan produk bumiputera yang tiada bahan pengawet dengan kualiti yang terbaik setanding produk luar negara. Tambahan pula, produk HajiWan ini amat dipercayai kerana telah melepasi beberapa legasi, iaitu sebanyak tiga generasi.

pembekal serunding kampung laut
pembekal serunding kampung laut
pembekal serunding kampung laut

HajiWan Serunding Buka Peluang Ejen?

Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dilaksanakan di Malaysia dan seluruh dunia ini memberi impak yang besar kepada masyarakat terutama dalam pekerjaan. Ramai dalam kalangan anak muda yang terpaksa diberhentikan kerja kerana sektor ekonomi yang terjejas.

Malahan, graduan lepasan universiti juga tidak terkecuali dalam mengalami situasi yang sama. Mereka juga sukar untuk mendapatkan pekerjaan yang berkaitan dengan pengajian mereka. Namun, admin HajiWan berpendapat bahawa kita semua tidak boleh terlalu memilih pekerjaan. Paling penting, setiap pekerjaan yang dilakukan pastilah halal dan mendatangkan pendapatan.

Oleh hal yang demikian, HajiWan Serunding ingin menaiktaraf kehidupan masyarakat dengan menyediakan peluang pekerjaan sebagai pemborong kepada HajiWan Serunding Kampung Laut ini. Nak tahu tentang keistimewaan yang tuan puan akan dapat apabila menjadi pemborong? Jom baca lebih lanjut.

Whatsapp Haji Wan untuk menjadi ejen.

Keistimewaan Sebagai Pemborong dan Pembekal Serunding Kampung Laut

Tahukah anda bahawa Haji Wan amat mengalu-alukan orang ramai, terutama Suri Rumah, Cikgu dan mereka yang ingin menambah pendapatan untuk menjadi pemborong kepada HajiWan Serunding Kampung Laut?

Banyak keistimewaan yang tuan puan akan dapat sekiranya menjadi pemborong. Antara keistimewaan yang pasti dinikmati adalah seperti berikut:

1. Peluang menambah pendapatan sebagai Ejen.

Dalam zaman sekarang yang sangat mencabar, kita kena buat pendapatan tambahan. Sambil jual serunding pada kawan di pejabat dan keluarga, sambil jana pendapatan.

Kenal pasti 3K dalam kehidupan kita iaitu

  1. Kawan ofis
  2. Kawan sekolah
  3. Keluarga

2. Minima modal sebagai Dropshipper – beli untuk makan sendiri sahaja.

Sebagai dropshipper, Tuan Puan tak perlu simpan stok. Tapi kena rasa dulu la baru tahu rasanya dan bercerita pada 3 K disekeliling kita.

Ada banyak lagi keistimewaan yang boleh tuan puan nikmati sekiranya menjadi pemborong dan pembekal serunding Kampung Laut HajiWan! Baca lebih lanjut di sini.

Tuan/Puan juga boleh mencuba merasai kesedapan serunding tester secara PERCUMA di website HajiWan Serunding, sebelum membuat sebarang pembelian. Apa tunggu lagi? Jom dapatkan serunding ayam Kampung Laut HajiWan hari ini juga!

Sokong Produk Bumiputera dengan Menjadi Ejen dan Dropshipper

Selain daripada sektor perkhidmatan, sektor perindustrian makanan juga mempengaruhi pendapatan ekonomi negara. Industri makanan di Malaysia semakin meningkat kerana adanya permintaan yang tinggi daripada pengguna.

Tambahan pula, Malaysia mempunyai pelbagai kaum yang kaya dengan pelbagai jenis makanan. Justeru, produk makanan yang menepati cita rasa sudah pasti mendapat perhatian masyarakat terutama dari segi rasa dan kualiti makanan.

Oleh hal yang demikian, sebagai rakyat Malaysia, marilah bersama-sama menyokong dan mengutamakan produk buatan Malaysia, terutama produk keluaran bumiputera daripada Industri Kecil dan Sederhana (IKS).

Kepada tuan puan yang berhasrat untuk memajukan produk bumiputera, boleh tekan pautan ini untuk menjadi pemborong dan pembekal serunding Kampung Laut.

Dengan sokongan Tuan Puan terhadap Serunding HajiWan, ianya dapat menyemarakkan industri desa di Malaysia sekaligus mengekalkan legasi tradisional dan peluang pekerjaan kepada orang kampung di Kampung Laut Tumpat, Kelantan.

Haji Wan

Testimoni Serunding Kampung Laut HajiWan

Ingat serunding, ingat HajiWan! Mari tonton video testimoni di bawah:

Segera hubungi HajiWan Serunding di talian 013-330 8552 untuk menjadi pemborong atau boleh layari laman Facebook untuk dapatkan maklumat lebih lanjut.

Tuan puan juga boleh mencuba merasai kesedapan serunding secara percuma (tester) di pautan ini sebelum membuat pembelian secara borong. Apa tunggu lagi? Jom jana pendapatan yang lumayan dengan menjadi pemborong dan pembekal Serunding Kampung Laut!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top